livlev

Alla inlägg under mars 2014

Av Caroline - 31 mars 2014 22:32

Åh vad irriterande när telefonen ändrar själv vad det ska stå.
Det jag mena var ju att vad härligt det vore att vara ledig hela vår och sommar.
Vart ordet namnändring var tvunget å bli med vette sjutton.

Go natt!!!

Av Caroline - 31 mars 2014 22:30

Bäst å sova så man orkar jobba imorgon, tänk om namnändring fick vara ledig hela våren å sommarn.
Vore inte dumt.
Det e såååå underbar tid nu, man blommar ju liksom upp, solen skiner, man får super duper energi deluxe känns det som.
Bästa tiden är nu å framåt, i love!

Go natt

Ivf

Av Caroline - 31 mars 2014 20:47

Äntligen har vi fått brev från fertilitetsenheten.
Nu ska vi iväg å ta blodprov.
Skönt att det startar nu.

Idag har annars varit lite känslosam, vi har skickat iväg vår båt för försäljning.
Å detta är bara pg. att vi behöver pengar till ivf försöken.
Å så fick vi kallelsen så det vart verkligen ett slut på båtlivet men en början på något nytt, en ny resa som blir spännande å se hur det går.

Av Caroline - 29 mars 2014 08:15

Igår hade jag å två mammor till anordnat mini-disco för klassen, var riktigt kul.
Det känns i kroppen idag?

Skulle ha jobbat idag men mannen är magsjuk så var illa tvungen att stanna hemma, känns inte alls kul att vistas i huset, vill inte bli sjuk.
Så idag ska vi iväg på lite loppis m m.

Det är strålande sol å blå himmel, underbar vårdag.

Av Caroline - 26 mars 2014 19:58

Har fått för mig att köra lite lchf, får se hur det funkar.
Har märkt att jag äter mycket kolhydrater, måste dra ner på det känner jag.
Men märker direkt att min kropp e van med mycket kolhydrater, den blir direkt lite slö och vimsig.
Men en dag har gått å det var inga större problem så fortsätter imorgon med

Fortsättning följer.....

Av Caroline - 25 mars 2014 21:58

Usch å fy!!!
Va jag har varit dålig på att blogga.
Livet rullar på och jag jobbar, vabbar ja Gud vet allt.
Har fått löneförhöjning, jo jag tackar jag.
E nöjd.

Har inte hört nått om ivf:n ännu.

Nu måste jag sova så jag orkar vara en hjälpande hand åt de nya medborgarna imorgon.

Natti !!!

Av Caroline - 23 mars 2014 18:02

Träningen gick jätte bra, tog mördartrappen på 15 minuter.
Känner mig väldigt nöjd med det resultatet.
Det är 427 steg som bara går uppför, det är kämpigt men så bra å skön träning.
Och utsikten när man kommit upp är inte fy skam.
Nu har jag en vecka ledigt då min kompanjon ska på resa en vecka men sen ska vi på mördartrappen igen:-)

Starten, man ser inte ens ända upp men den finns där

Högst upp, 427 steg senare

Perfekta skor att träna i, kan jag varmt rekommendera

Av Caroline - 22 mars 2014 19:57

Ja då har denna dag gått å nu är det snart dax för gladiatorerna till sonens stora glädje.
Vi har haft en hemmadag.
Är så skönt att umgås med familjen, sonen har haft en kompis här.
Vår i luften å solen har lyst upp dagen.

Imorgon ska jag å en kompis till en populär trappa å träna.
Har för mig att det är över 400 steg å det går bara rakt uppåt, det är grymt bra träning å gratis framförallt.
Ska bli spännande å se hur det går.

Trevlig kväll!!!

Har stekt massor med pannkakor idag, sonen å kompisen önska det idag.

Presentation


Ivf är våran väg att vandra en bra tid framöver. Resan kan bli lång eller kort, det får tiden utvisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards